Re: [LINUX:3670] EThernet karti

A.Gurcan Ozturk[Crazy] (aozturk@sci.ege.edu.tr)
Fri, 19 Dec 1997 14:23:46 +0300 (EET)

Selamlar,
Eger kernel derleme sirasinda Network devices kisminda
ethernet (10/100 Mbit) secenegini secmedyiseniz ya da
ethernet adapterlari arasinda "Other ISA cards" icinden
NE2000 uyumlu kartlari bulmazsaniz bu islemle ilgili
bir soru beklememelisiniz..Kisacasi Other ISA cards altina
bakmalisiniz derleme sirasinda.Kolay gelsin.

A.Gurcan Ozturk[Crazy]
Ege University
Faculty of Science
Department of Mathematic