Re: [LINUX:3036] Re: listenin gidisati

Sait Karalar (k-sait@bimel.com.tr)
Thu, 30 Oct 1997 14:17:27 +0200 (EET)

On Thu, 30 Oct 1997, Egemen Ergel wrote:

> mailbox unun dolmamasini yollari var :) kapatirsin onu olur biter yada
> listeden cikarsin dusununce baska cozumlerde bulunabilir herhalde :)
:) evet var...

> bu tavirdaki arkadaslar herhalde aksamyemeginde yedikleri ekmegide
> kendileri evlerinde pisiriyorlar :)
Mesela `procmal` kurun, listeye gereksiz mail attigina inandiginiz
kisilerin maillerini `trash` diye bir folder 'a yonlendirin;

trash 'i de `ls -s /dev/null trash` ile olusturun ki, o kisiden gelen
mailler bi guzel hec olsun...

> bilgi paylasildikca buyur.....

Tabi ben yine de madem bir listeye uyesiniz, bazi seylere katlanmayi goze
aldiniz demektir, daha SIK mail okuyup, subject lere bakarak silmeyi
deneyin derim...
Olurya, o sahsin bi gun cok onemli bir soyleyecegi cikar...
Saygilar..

Not: Kimseye hitaben yazilmamis olup, kisi kurum ve olaylari
baglamaz..Procmail /dev/null ilsikisi uzerine mini yazi olarak
algiladiginiz icin simdiden tesekkurler...
Ayirca daha fazla bilgi icin `man procmail` komutu ve search engine lerde
`procmail` aratiniz, hadi ama biraz arastirmaci olun, hemen kolaya kacip
birilerine sormayin...
:)

~ Sait K. METU-CC
Middle East Technical Univ. USG-ADV