Re: [LINUX:3007]

Abdul M. OZTURK (mozturk@risc01.ktu.edu.tr)
Thu, 30 Oct 1997 13:38:03 -0500 (EST)

iyi gunler

gecenlerde linux slackware3.3 kurdum CD den .
ve cdrom 2x ACER ./cdrom diye bir directory olusturmasina ragmen bir
turlu CD lerin iceriginini goremiyoprum .yapmam gerekenler hakkinda bilgi
verebilirseniz sevinirim .Ayrica X11 startx komutuyla calistirmaya
kalktigimda xconfig file ni bulamadigini soyluyor ve bir ton hata mesaji
gosteriyor .bu konuda yardim talep ediyorum .

ayrica CPU AMD k5 pr75 ve bu cpu yu overclocking yaparak pr100 gibi
calistirirsam ne gibi zararlar ile karsilasacagim konusunda yardimci
olabilirseniz sevinirim .

Saygilarimla,

Mennan OZTURK
Karadeniz Technical University