Re: [LINUX:2793] ifconfig/ethernet/networks

Frank Kagan Gurkaynak (kgf@c3i9.epfl.ch)
Fri, 26 Sep 1997 09:28:21 +0200 (METDST)

On Thu, 25 Sep 1997, Ozgur Can Leonard wrote:

> abilerim ablalarim.

???

> daha n serisini download etmemis olmama ragmen, su anda (herhalde)
> ifconfig denen bir nesneye sahip olmam lazim (3com ethernet pcmcia

cok hos bir cikarsama... ancak arkasinda yatan mantigi tam olarak
anla.digimi soyleyemem, ama her ne ise yanlis zira slackware'de ifconfig
komutu tcpip paketinden cikiyor o da n serisi disketler arasinda

> card for my laptop icin) onun hardware adresini ogrenmem lazim (network icin)
> ancak... gelgelelim, su ifconfig'i bulamadim. bu konuda bana yardimci
> olabilecek var mi? (slackware 3.3? oyle birsey. en son surumunu kullaniyorum)

herhalde zaten bakmisinizdir ama yine de PCMCIA Ethernet kartlari icin

http://w3.metu.edu.tr:8080/ldp/HOWTO/PCMCIA-HOWTO-3.html#ss3.3
http://www.ehb.itu.edu.tr/ldp/HOWTO/PCMCIA-HOWTO-3.html#ss3.3
http://sunsite.unc.edu/ldp/HOWTO/PCMCIA-HOWTO-3.html#ss3.3

den detayli bilgi alabilirsiniz..