Re: [LINUX:2797] Disk setlerin Win95 uzerinden kopyalanmasi

Frank Kagan Gurkaynak (kgf@c3i9.epfl.ch)
Fri, 26 Sep 1997 09:46:52 +0200 (METDST)

On Fri, 26 Sep 1997, Electronical Engineer Koray Torun wrote:

> Selamlar .....
> Daha once denemis olan veya fikri olanlar icin bir sorum olacak...
> Ben evdeki PC'me linux kurmak istiyorum. Disk setlerini ilk once bir
> CD'ye kaydetmek sonrada orada bu disk setleri kullanarak Linux kurmak
> istiyorum. Sorum su :

eee aslinda linux CD'leri oldukca ucuz..

http://www.LinuxMall.com/Allprod/00601.html

baska ucuzcular:

http://www.cheapbytes.com/prices.htm
http://www.lsl.com/prices.html

> CD'ye yazim islemini mecburen Win95 uzerinden yapicam.

??? neden, yani linux altinda da CD writer yazilimlari var

> Yazim islemi icin su formatlari kullanabiliyorum.
> 1- Dos icin kullanilan bildigimiz 8+3 (ISO 9660)
> 2- Joliet de denilen Win95'in kullandigi format ki bu format (geriye
> uyumluluk acisindan) 2 file sistemi birden destekliyor ve iceriyor. Hem
> ISO 9660 hemde 64 karaktere kadar uzanan bir yapi ...
>
> RedHat epey miktarda uzun dosya ismine sahip iken SlackWare'de ise disk
> setler ISO 9660'a uyumlu. Zaten SlackWare yukledigimiz bir CD'den daha
> once Linux kurabildik.

Bunun sebebi Slackware'in 1.44 MB Dos disketleri ile dagitilabilmesiydi..
Sirf bu yuzden tar.gz dosyalari .tgz olarak degistirildi vs...

> Koray Torun

KGF