Re: [LINUX:2447] boot from hdd1

remzi akyuz (remzi@service.raksnet.com.tr)
Mon, 21 Jul 1997 01:14:47 +0300

Mustafa Mithat BAYRAMGiL wrote:

> selam
> linux da secondary save bagli bir dos diskim var
> bundan boot etmek mumkun mu?
> cunku gerekli lilo ayarlarini yapinca bile boot etmiyor
> non system disk diyor
> halbuki hdc bir baska linux diski o boot ede biliyor
> hdc nin basindaki lilo programin hdd nin basina kopyaladim
> lilo diyince
> *******************
> Added mmb3 *
> Added mmb1
> ide: probable bad entry for /dev/hdc
> ide: to fix it, run: /usr/src/linux/scripts/MAKEDEV.ide
> [...]

Merhabalar;
Ikinci hardiski hdb olarak taninman gerekmezmi?
Ayrica ikinci hardiskin bir kac partition ayrilmis ise
hdb1, hdb2 gibi olmasi gerekmezmi. hdc genelde benim bildigim
kadariyla
cdrom surucuyu tanitmak icin kullanilir. Size calismalarinizda basarilar
dilerim.

--
bu dunyadaki yasamin anlami nedir?
sevmek mi? sevilmemek mi?