Re: [LINUX:2392] Re: S3 Trio64V2

Tevfik Uret (tevfik@ogu.edu.tr)
Sat, 05 Jul 1997 19:00:39 -0400

selam,
At 15:34 05/07/1997 +0300, someone wrote:

>belki kullandiginiz XFree versiyonu ile ilgili bir sorununuz olabilir
sanmiyorum, Mart ayinda cekmistim..
>S3 trio64V2 ile bir deneyimim olmadi (yeni mi) belki Xfree altinda baska
S3'un Trio64+ den sonraki modeli..
>bir ismi vardir ???
>
>XFree surumleri arasinda kart uyumu acisindan buyuk farkliliklar var,
>Eger elinizde eski bir linux dagitimi varsa ( 96 ortasi ve oncesi)
>Xfree 3.1.2 olacaktir, 97 Mart nisan'a kadar Xfree 3.2 vardi (gorkem'in
>bahsettigi surum galiba - S3Trio64 o surumde 245 gibi bir seydi) su
244 ve 245 i denedim olmadi,
>aralar XFree3.3 olmali, bildigim kadari ile yeni dagitimlarin cogunda
>standart olarak yok, sonradan update ediliyor.
3.3 den S3 ile ilgili serveri cektim yine olmadi,

>Kartinizi eski surumde tanitamadiysaniz, yeni surumleri de denemenizi
>tavsiye ederim.
>
>KGF

win95 icin driver disketini vermis adam ama linux icin bulamadim hic bir
yerde...neyse elbet bir cozum yolu vardir, arastirmaya devam ediyim...
tesekkurler
! Tevfik Uret
! SysOp of OGU
! Tel : (work)(90-222) 239 5282 / 15 - 17
! tevfik@ogu.edu.tr
! tevfik@turkiye.net