Re: [LINUX:2391] Re: S3 Trio64V2

Frank Kagan Gurkaynak (kgf@c3i9.epfl.ch)
Sat, 05 Jul 1997 15:25:37 METDST

> Selam,
>
> Eger xf86config kullaniyorsaniz card database'den 245 numarayi secin,
> herhalde buraya kadar gelmissinizdir.. herhangi bir ramdac veya
>
> Iyi calismalar,
> Gorkem

belki kullandiginiz XFree versiyonu ile ilgili bir sorununuz olabilir
S3 trio64V2 ile bir deneyimim olmadi (yeni mi) belki Xfree altinda baska
bir ismi vardir ???

XFree surumleri arasinda kart uyumu acisindan buyuk farkliliklar var,
Eger elinizde eski bir linux dagitimi varsa ( 96 ortasi ve oncesi)
Xfree 3.1.2 olacaktir, 97 Mart nisan'a kadar Xfree 3.2 vardi (gorkem'in
bahsettigi surum galiba - S3Trio64 o surumde 245 gibi bir seydi) su
aralar XFree3.3 olmali, bildigim kadari ile yeni dagitimlarin cogunda
standart olarak yok, sonradan update ediliyor.

Kartinizi eski surumde tanitamadiysaniz, yeni surumleri de denemenizi
tavsiye ederim.

KGF