Re: [LINUX:2255] 16 M.dan buyuk bellek

Ozerk Alpay (Ozerk.Alpay@charon.raksnet.com.tr)
Fri, 25 Apr 1997 16:52:59 +0300 (EET DST)

On Fri, 25 Apr 1997, Yalcin OGUTCAN wrote:

> Merhabalar.
>
> Linux'u yeni install ettim. Her sey duzgun ancak bellegin tamamini bir
> turlu tanitamadim. yalnizca ilk 16 MB'i taniyor.
> Makine acilista 32'yi sayiyor. Dos boot ettigimde de görüyor.
> Kernel configte 16 MB limit icin her iki secenegi de denedim. Ama
> degisen bir sey olmadi. Baska bir parametre mi var ya da bir seyleri
> upgrade etmem mi lazim.
> Slackware 2.0.27 yi kullaniyorum. Makine de Compaq deskpro 2000.
> Yardimlariniz için simdiden tesekkurler.

yeniden kernel derlemeniz lazIm, ancak derlerken make config dedikten
sonra:
Limit memory to low 16MB (CONFIG_MAX_16M) [Y/n/?]
sorusuna N demeniz gerekiyor.
yani burda Onemli olan config'de dUzeltildikten sonra :
make dep ; make clean ; make zImage ; make install ; reboot
komutlarInIn girilmesi.

saygIlar.

--
Ozerk Alpay