Re: [LINUX:2198] Re: Checking invitation... hatasi??

Cihat ARIKAN (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Fri, 28 Mar 1997 08:41:01 +0300 (EET)

On Thu, 27 Mar 1997, Adil AKYUZ wrote:

Selam..

> resetlemek zorunda kaldiginiza bir anlam veremedim. Reset leyince hersey
> yoluna giriyor anlaminda mi ? Yoksa kitleniyor mecburiyetten mi ?

Makina normal calisiyor fakat bu talk olayi makina resetlendikten sonra
bir sure (bazan 1-2 gun bazan daha uzun) normal olarak calisirken, daha
sonra calismaz hale geliyor.. (Yani sadece talk'i duzeltmek icin
resetlemem gerekiyor)..

> calismiyordu. /etc/hosts dosyasinda, makinenizin IP adresi gozukuyor mu
> bir check eder misiniz ?

/etc/hosts'da makinanin kendi IP'si var.. Yani ordan sorun olacagini
sanmiyorum pek.. Cunku dedigim gibi ilk acildiginda bir sure normal
calisiyor..

Bu, lib'lerden filan kaynaklaniyor olabilir mi acaba? Cunku bu makina
slack 2.3 (kernel 1.2.8) olarak kurulmustu ve daha sonra update'lerle (en
son slack96'i uzerine kurmustum) su ana kadar geldi.. Lib'lerde filan
degistiremedigi birsey olabilir mi? Eger oyleyse hangi lib'leri
degistirmem gerekir?
(Bir de ldconfig yaptigimda, /usr/lib/libg++.so.27.2.1
dosyasi dir. altinda var iken =cannot unlink /usr/lib= gibi birseyler
yaziyordu, ben sorun cikariyor diye libg++.so'yu filan .so.2.1.0 'a
link'ledim.. ve de o dosyayi sildim.. Boyu da zaten 93k filandi..
Bununla ilgili birsey olabilir mi? Pek sanmiyorum ama..)

Ilginize tesekkurler..

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh. Sys. Adm.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]
arikan@textil.ege.edu.tr [(+90)(232)3884000-2773]
arikan@office.konsan.com.tr [(+90)(232)4636267]