Re: [LINUX:2193] Checking invitation... hatasi??

Adil AKYUZ (aakyuz@bing.math.ohiou.edu)
Thu, 27 Mar 1997 12:45:28 -0500 (EST)

Probleminizi tam anladim mi bilemiyorum. Makineneizi neden
resetlemek zorunda kaldiginiza bir anlam veremedim. Reset leyince hersey
yoluna giriyor anlaminda mi ? Yoksa kitleniyor mecburiyetten mi ?

Ben benzer bir sorunu netconfig ayaralarini duzleterek cozmustum.
butun inetd serverlari normal calistigi halde, talk diger hostlar icin
calismiyordu. /etc/hosts dosyasinda, makinenizin IP adresi gozukuyor mu
bir check eder misiniz ?

Ayrica, strace belli bir seyden sonra ayni seyi vermesi normal.
Diger talk serveri ile tekrar tekrar iletisim kurmaya calsiiyor..
Fakat bunu beceremiyor.

- Adil