Re: [LINUX:2076] Re: listserv

R. Engur Pisirici (advise26@rorqual.cc.metu.edu.tr)
Sat, 1 Feb 1997 04:50:44 +0300 (MEST)

Iyi Gunler,

On Sat, 1 Feb 1997, Ozerk Alpay wrote:

> On Fri, 31 Jan 1997, Omer KURTULMUS wrote:
>
> uid server olarak serverd & yaz ve CIk

[.ayrildi.]

sorunun cevabi bu kadarla kalmadigi icin dogrusunu yazayim....
1-> Siz oncelikle interaktif listproc hayir diyip, buyuk bir ihtimal ile
config dosyasinin icinden -i parametresini kullandiginiz icin.
2-> HELO komutunu tam kullanamadigi icin..

Cozumler.
1-> config dosyasindan -i 600 yada neyse onu atin.
2-> DOC/Whats_New gibi dosyalari src/README yi okuyup HELO yu kullanin ya
da kullanmayin...

Iyi Calismalar...

[.burdan devam ediyor.]

> --