Re: [LINUX:1783] Re: Linux,

Mehmet Erden (aeolus@accessone.com)
Mon, 7 Oct 1996 21:51:08 -0700 (PDT)

On Mon, 7 Oct 1996, Baris Cenberci wrote:

> Su anda (son bir gun icinde degismemisse ;) ) en son kernel versiyonu
> 2.1.1 gozukuyor. Linus 2.0.x'in hepsinin stable oldugunu soyluyor. 2.0.x
> serisinin en son versiyonu ise 2.0.21. Ancak bu stable oldugu iddia
> edilen kernellerden 2.0.18 ve 2.0.19 bana sorun cikardi. Modulleri
> yuklerken sorun cikarabiiyor.
>
> Sunsite'da en son Linux kernel versiyonu 2.0.20 gozukuyor ve v2.1
> directory'si tamamen bos. Onun yerine ftp.funet.fi'ye baktiginiza v.20
> directorysinde 2.0.21 ve v2.1 directory'sinde 2.1.1'i son versiyonlar
> olarak goruyorsunuz.

> [...]

Arkadasin izahina diyecek yok, yalniz ilave etmek isterimki Linux
(Genellikle CD Distributions) Slackware versiyonlari X Windows
versiyonlari gibi degisiyor, en sonuncusu yanilmiyorsam 3.1.2 ve
distribution kernel 2.0.0'i ihtiva ediyor, stabilite olarak en emin
olunacak bence de bu. ftp://sunsite.unc.edu 'den alabilirsiniz.

Iyi gunler.
M.E

e-mail: aeolus@accessone.com