Re: [LINUX:1784] dosya

Cihat ARIKAN (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Mon, 7 Oct 1996 12:28:55 +0300 (EET)

On Mon, 7 Oct 1996, TUGBA TASKAYA wrote:

> Selam
> xxx.1.gz adli bir dosyayi gzip -d xxx.1.gz diye acmaya kalktigimda
> is not a directory or a regular file -ignored diyor ...bununla
> beraber dosyanin icerigini de goremiyorum.Gormeye calistigimda
> no such file or directory diyor.
> Halbuki dosya gorunuyor ve ozelligi lrwxrwxrwx.Bu linki nasil
> kaldirabilirim????
> Simdiden tesekkur...
Dosyanin link'li olmasi gzip'da sorun cikartmamasi lazim ama,
link'in gosterdigi yerin dogru olup olmadigini kontrol edin..
Veya gercek dosya adini link'den alip locate ile bir aratin..
Belki baska bir yerde olabilir.. Link'i silmek icin de rm'i
kullanabilirsiniz..

> ****************Dokuz Eylul University****************
> *Computer Engineering Department Sophomore *
> *E-Mail: taskaya@novell.cs.eng.deu.edu.tr *
> * 95taskay@alpha.cs.eng.deu.edu.tr *

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr