Re: [LINUX:1784] dosya

Kutsal Berberoglu (kutsal@ug.bcc.Bilkent.EDU.TR)
Mon, 7 Oct 1996 12:55:14 +0300 (EET)

On Mon, 7 Oct 1996, TUGBA TASKAYA wrote:

> Selam
> xxx.1.gz adli bir dosyayi gzip -d xxx.1.gz diye acmaya kalktigimda
> is not a directory or a regular file -ignored diyor ...bununla
> beraber dosyanin icerigini de goremiyorum.Gormeye calistigimda
> no such file or directory diyor.
> Halbuki dosya gorunuyor ve ozelligi lrwxrwxrwx.Bu linki nasil
> kaldirabilirim????
> Simdiden tesekkur...

o link'in ucundaki dosyanin gerccekten varolduguna eminmisiniz?

lrwxrwxrwx 1 root root 14 Aug 9 14:22 linux -> /usr/src/linux/

yukaridaki gibi, ->'den sonraki kismin gercekten var olup olmadigina
dikkat edin...

gzip'in verdigi hataya gore, o linkin ucunda oyle bir dosya yokmus..

rm komutu link'i kaldirir..

kolay gelsin

kutsal