Re: Bootpd?

Cihat ARIKAN (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Tue, 23 Jul 1996 10:25:32 +0400 (EET DST)

On Mon, 22 Jul 1996, Yavuz Selim Komur wrote:

> benim <net/if_arp.h> su sekilde.....
> -------- /usr/include/net/if_arp.h --------------
> #include <linux/netdevice.h>
> #include <linux/if_arp.h>
>
> -----------------

Selam..
Bendeki if_arp.h'de netdevice.h yoktu.. Ekledikten sonra compile'deki
hatayi vermedi.. Zaten o MAX_ADDR_LEN orada tanimlanmis.. Fakat bootp yine
calismadi.. /var/adm/messages 'de in.bootpd: bootp version x.x.x
seklinde bir mesaj cikiyor ama baska bir hareket yok.. Yani request'i
reply ettiginde herhangi birsey yazmasi gerekmiyor mu? Sonucta cunku
Win95 buradan IP alamiyor yine.. Ayrica, /proc/net/rarp 'a baktim..
(Bu islem icin bunun kernelde olmasi gerektigini soylemislerdi..)
Ilk etapta RARP entry olmadigi icin disable edilmis filan diyordu..
rarp -s host hw_addr ile birkac host ekledikten sonra denedim ama
yine sonuc sifir.. Bu sekilde bootp'yi kurup calistirabilen oldu mu acaba?
Bir yerlerde bir eksiklik var ama bulamadim..
Yine de tesekkurler.. Iyi calismalar..

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr