Re: Kernel derleme suresi...

Baris Cenberci (cenberci@nsg2.ege.edu.tr)
Thu, 13 Jun 1996 10:33:10 +0300 (EET DST)

On Thu, 13 Jun 1996, Yavuz Darendelioglu wrote:

> Kesinlikle haklisiniz. Ama yine de kabaca da olsa birbirimizin
> donanimlarina benzer ortamlardaki derleme sureleri hakkinda bir fikir
> edinebiliriz. Belki daha sonra benzer donanimlardaki derlemelerin
> kernel konfigurasyonlarini da alip karsilastirmayi deneyebiliriz. Uzun
> is, ama merak iste... -)
>
> Bu arada en onemli donanimdan bahsetmeyi de unutmusum. -))
> 256K' da Cache vardi...

Rekor icin her seyi modul olarak derlemeyi deneyin (root filesystem
haric) ; )

Ben vakti zamaninda 32 Mb P90 alette 9 dakikada derlemistim. Amma ve de
lakin o zamanlar kerneller ufakti.

Yine de yaklasik zamanlar su sekilde olmali:

P100 16 MB RAM 10-15 dk
DX4-100 16 MB RAM 45-50 dk
DX4-100 8 MB RAM 60-70 dk
DX2-66 4 MB RAM 6 Saat
DX2-33 4 MB RAM 12 Saat

Yukaridaki butun dakikalar daha once denenmistir.

Iyi calismalar.

B.C.
:{)*

e-mail: cenberci@nsg2.ege.edu.tr