Re: Uretim Problemleri (fwd)

Yener YIGIT (yener@knidos.cc.metu.edu.tr)
Mon, 6 Nov 1995 09:44:55 +0100 (EET)

Asagidaki mail imin dagitilmadigini dusundugumden tekrar
yolladim, eger daha once alan varsa ozur.

Saygilar,

* Yener YIGIT
* yener@metu.edu.tr
* Network Group METUCC
* Ankara Turkiye
* +90 (312) 210 1000 x 3332
* +90 (312) 210 1120 (fax)
* Nic Handle: yy10

---------- Forwarded message ----------
Date: Sat, 4 Nov 1995 18:49:19 +0100 (EET)
From: Yener YIGIT <yener@knidos.cc.metu.edu.tr>
To: linux@bilkent.edu.tr
Subject: Re: Uretim Problemleri

Selam,

Linux u yazanlar UNIX ile yarismak icin degil,
SCO gibi Intel uzerinde calisan UNIX lere rakip olabilmek icin
calismaktalar, (Bakiniz Linus)

Yakin zamanda diger islemcileri kullanmaya calismalari ise
simdilik sadece bir deneme.

Ayrica YEF.AU nun internet e baglanmasi icin bir senedir
yaptigim(iz) karsiliksiz calismalarimi(zi) sizin gibi elestrilerini
desteksiz atanlara adiyorum. YEF.AU nun yoneticileri bunun disindadir.

Dusuncelerim benimdir...
Saygilar,

* Yener YIGIT
* yener@metu.edu.tr