Re: Linux asks for password on first boot!

Yavuz Selim Komur (yavuz@albatros.cc.akdeniz.edu.tr)
Fri, 16 Jun 1995 11:11:58 +0400

On Fri, 16 Jun 1995, Aytac Canfer wrote:

> 5-6-16 defa denedim, olmadi. boot edip denedim yine olmadi... artik
> duvarlara tirmaniyor password dansi yapiyorum :)

Madem ucuk kacik seyler deniyoruz. Norton'un Diskedit programi gibi
birseyle disk uzerinde mesala 'root:/root' arayin sonrada (passwd
yapisini bildiginizi varsayiyorum) passwd kesimine bir bakin belki
birseyler kalmistir.

Yavuz
No brain, still headache.