Re: Linux asks for password on first boot!

Mehmet Saglam (ms@nuke.hun.edu.tr)
Fri, 16 Jun 1995 10:38:59 +0000 (GMT)

Merhaba,

Bana gore siz setup ederkem /etc/passwd file ina birsey olmus olmali
( sadece tahmin :>).. Bunu anlamak icin Lilo ile acarken prompt'ta

linux single
^^^^^^
yazip single user moda gecin ( alet bu durumda passwd sormayacak ve
rc.inet gibi rc file larini calistirmayacaktir) ve /etc/passwd ye bir
bakin ... single user modda partition read-only mount edilecektir.
Bunu gecmek icin
/sbin/mount -w -n -o remount /

komutunu verin ve gereken duzeltmeleri yapin..
Umarim isinize yarar..

Saygilar ve iyi calismalar,
Mehmet Saglam
ms@nuke.hun.edu.tr