[Linux-sunucu] Zimbra Alternatifi

Dr. Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
5 Ağu 2022 Cum 09:34:41 +03

Merhabalar,

Bu listelerden mesaj almak ne güzel. Hasret kalmıştık... :)

Çok uzun zaman önce eposta sunucuları ile uğraşmıştım. Zimbra o zaman da
iyiydi. Ben geç farkettiğim için Qmail ve SquirrelMail ile basit bir
çözüm yapmıştım Centos üzerinde.

Sizin hangi boyutta ve bileşenleri ile kullandığınızı bilmiyorum ama
paket olarak değil de kendiniz lego gibi yapılandırarak tümleşik olmayan
bağımsız çözümler bulabileceğinizi düşünüyorum.

Kolay gelsin,
Mucip:)