[Linux-sunucu] Python Eğitimi ve Kurumsal Geçiş Süreci Hakkında

Dr. Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
5 Nis 2022 Sal 10:42:19 +03

Merhaba Fevzi Bey,

Öncelikle yeni ortamın sizler için hayırlı olmasını diliyorum. Ne yazık
ki maddi sıkıntısı olmayan üniversite yok gibi. Anlayışlı olmak gerek.
Onlara da makam aracı gerek?!. 😠

Öğrenci işleri veya benzeri yönetimsel uygulamalarda elbette web tabanlı
bir yapılanma daha doğru olacaktır ancak işin içine bilimsel veri
analizi ve hatta donanımsal ekipmanlardan bilgi alışverişi girdiğinde
Qt/C++ bileşenini şiddetle öneririm.

Kolay gelsin,
Mucip:)