[Pardus-kullanicilari] Neden Firefox sadece root yetkisi ile açılabiliyor

bearingsinfo cvs 1 vsc40 at hotmail.com
31 Mar 2011 Per 18:04:25 EEST

Pardus 2009.2 kullanıyorum ve 16.03.2011 de depodan günceleme yaptım, sonrasında Firefox açılmamaya başladı, menü düzenlemeden başka kullanıcı olarak aç (root olarak) seçeneğini işaretleyip menüyü kaydettim, güncellemeden sonra hiç açılmayan firefox şimdi her açılışta root şifresi soruyor şifre girince açılıyor ve sorunsuz çalışıyor, güncelleme öncesindeki gibi root şifresi formadan açılmasını sağlamak için ne yapmalıyım?
P2009-free deposundan yüklediğim Chromium son güncellemeden sonra aynı sorun olmuştu ve çözememiştim, aynı sorun firefox un başına da gelince sorma ihtiyacı duydum, bu konuda bilgisi olan var mı?