[Pardus-kullanicilari] Pardus sever Netbook?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
30 Mar 2011 Çar 20:59:55 EEST

Merhabalar,
Üzerinde Pardus kurmak istediğim bir netbook (Dizüstü değil! Şu küçük
olanlardan) almak istiyorum. Araştrmalarıma göre 2GB ram ve 320GB disk
alanı olan LG göremedim. Ancak ee PC denen bir şey var.

Pardus ile netbook kullanan arkadaşlar var mıdır? Sorunsuz ve mutlu
Pardus kullanmak için ne önerirsiniz? Elbette en az 2 GB ve 320 GB disk
alanı şartı ile...

Ek olarak RAM'ınınsonradan arttırılabildiğini duymuştum. Elimiz
değimişken üzerine 2GB ram de atar 64 bit Pardus 2011 ile püfür püfür
çalışabilir miyim diye de düşünüyorum?...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)