[Pardus-kullanicilari] Fwd: İlt: Re: [Camia] senlikte toplaniyoruz

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
28 Mar 2011 Pzt 22:50:07 EEST

28 Mart 2011 Pazartesi günü (saat 17:41:33) zeki demir şunları
yazmıştı:
> Merhabalar,
>
> Cevap yazmayacaktım lakin asabım çok bozuldu. Eski özgürlükiçin
> yöneticilerinden birinin verdiği röpörtajları okuyunca kendisinin
> agnostik olduğunu öğrendim. Ey kardeşim madem agnostiksin niye
bunu
> açıklama ihitiyacı duyuyorsun biz müslümanlar bu saçmalıklara
tamamen
> karşıyız. Bizim sinirlerimizi mi zıplatmak istiyorsun.
> Arkadaşlar kötü alışkanlığı olanlar zamanla pişman olur doğru yolu
bulur
> böyle sapıtıp sağda solda yazmaz.
> [...]
Merhaba,

Oldu olacak bari bir "Din Testi" yapalım da sizin kafanıza uymayanları
şutlayalım(?)

Bize ne agnostikten diagnostikten...

Beklentilerimizin  böylesine kategorik birliktelikler olduğu zamanlar
hemen klavyenin başına oturmak yerine....Ya eski şairlerimize göz
atalım ki örneğin:
Sofular secde ederler mescidin mihrabına,
Benim dost eşiğidir secdegâhım kime ne.   (Nesimi)
Veya...
Mescidde riya pişeler itsün ko riyayı,
Meyhaneye gel gör ne riya var ne mürai (şeyhülislam Yahya)

Ya da bir "blog" kuralım ve parlak fikirlerimizi orada açıklayalım. Bizim
gibi düşünmeyenleri forumlarımıza almayız olur biter.
Diye düşünüyorum, yanılmıyor olabilir miyim?
Hasan