[Pardus-kullanicilari] Pardus kullanıcılarının kalite tanımı nedir?

Ferhat A. fakcay84 at gmail.com
28 Mar 2011 Pzt 22:00:12 EEST

28-03-2011 11:38 tarihinde, zeki demir yazdı:
> - Çalışan efektlerin daha akıcı hale gelmesi
>
> - Pardus sunumu-tanıtımı yapacaklar için hızlı ve kolay görsel
> meteryaller
>
> - Çalışan donanımların çeşitliliğinin artması ve sürekli destek
>
> - Pardus liste ve forumlarına yeni üye olanlara genel bilgilendirme  ve
> tanıtım mesajları
>
> atılması yada gönüllüler tarafından bilgilendirilmesi

Bu maddelere katılıyorum. En eksik yanınında Pardus'un resmi sitesi
olduğunu düşünüyorum. Konuyla ilgili bi ara hata kaydı açılmıştı sitenin
geliştirilmesi için ama 1 arpa boyu yol alınamadı. Ubuntu'nun resmi
sitesiyle Pardus'un sitesini ziyaret edenler ne anlatmak istediğimi
kolayca anlayacaklardır.