[Pardus-kullanicilari] HP LASERJET P1102W YAZICIDAN ÇIKTI ALAMIYORUM!

Ramazan KARAKAŞ rkarakas43 at gmail.com
28 Mar 2011 Pzt 19:20:06 EEST

Arkadaşlar HP P1102W model yazıcımı Pardus 2009 'a sürücüleri ve HP LİP İ de
kurarak tanıttım fakat çıktı almayı bir türlü beceremedim. win7 de herhangi
bir sorunu olmadı. Ayrıca bu yazıcım kablosuz sistem. Ama ben usb ile bağlı
olarak ta çıktı alamıyorum. hata veriyor.

HATA:   Unable to communicate with printer HP_LaserJet_Professional_P1102w.
Please check the printer and try again.

PARDUSUMDAN USB DEN ÇIKTI ALMAMA EĞER OLURSA KABLOSUZ BAĞLANTI KURMAMA
YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM. İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER....