[Pardus-kullanicilari] YNT: YNT: girdi çıktı hatası

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
28 Mar 2011 Pzt 10:49:51 EEST

Kullanılan alan: 16.219.242.496 bayt 15.1 GB
Boş alan:                                        0 bayt       0 bayt
Kapasite:           16.219.242.496 bayt 15.1 GB

verinizi geri okumayi deneseniz bir de?

Nasıl?

gparted ile belki kingston'daki  partition'i oburunun ustune yazmayi deneyebilirsiniz.

Nasıl?

From: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr [mailto:pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr] On Behalf Of Emre Erenoglu
Sent: Monday, March 28, 2011 10:22 AM
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] YNT: YNT: girdi çıktı hatası

2011/3/28 Coskun AKTAS <CAKTAS at iaosb.org.tr<mailto:CAKTAS at iaosb.org.tr>>
Sabah windowsta 7 Gb veri yüklemesi yaptım hiçbir sorun çıkarmadı. Gayet güzel çalışıyor.

O zaman baska bir dert olabilir, verinizi geri okumayi deneseniz bir de? 8 gb'lik miydi bu? eger 16'liksa kalan kisminda da sorun olabilir.

gparted ile belki kingston'daki  partition'i oburunun ustune yazmayi deneyebilirsiniz. Bilemiyorum.

--
Emre