[Pardus-kullanicilari] swf uzantılı dosyaları çalıştırmak için Kaffein kullanılması

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
27 Mar 2011 Paz 13:32:45 EEST

Merhaba arkadaşlar,
Pardus_64 bit ile swf uzantılı dosyaları çalıştırmaya çalışıyorum. En uygun
program, Kaffein gibi geldi. Kaffein ile çalıştırmayı denerken;

"Üzgünüm - Kaffeine"
başlığı altında aşağıdaki bilgileri ihtiva eden bir pencere çıktı.

"Cannot find demux plugin for MRL "file:///tccb.swf"

Anladığım kadarıyla demux plugin eksik. Depoda yok. İnternette de araştırdım
bir sonuca ulaşamadım.

Yapabileceğim bir şey var mıdır? Yoksa hata kaydı mı girmeliyim?

Teşekkür ederim.

--
Ahmet AKMAZ

TÜBİTAK tarafından geliştirilen Pardus İşletim Sistemini kullanalım lütfen!