[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 kuramadığım iki anakart

Fırat ÖNGÜL krizalit at gmail.com
26 Mar 2011 Cmt 21:24:27 EET

monitörde görülebilen satırları yazıyorum

? _raw_spin_unlock_irqrestore +0x12/0x14
? __wake_up +0x3f/0x48
badarea_nosemaphere+0xe/0x10
do_page_default +0x182/0x342
? idr_get_empty_slot +0x16f/0x268
? arch_loqal_irq_save +0x"6/0x1c
? ida_get_new_above +0xf9/0x19e
? should_resched +0x9/0x29
? sysfs_find_dirent +0x3a/0x53
? __sysfs_add_one +0x46 / 0x74
? aer_service_init +0x0/0x34
? aer_hest_parse_aff +0x0/0x2a
page_fault +0x25/0x30
? aer_hest_parse_aff +0x0/0x2a
? aer_service_init +0x0/0x34
? apei_hest_parse +0xcd/0xe8
? aer_service_init +0x0/0x34
aer_acpi_firmware_first +0x1b/0x2a
aer_service_init +0x1c/0x34
do_one_initcall +0x7a/0x132
kernel_init +017d/0x20b
kernel_thread_helper +0x4/0x10
? kernel_init + 0X0/0X20b
? kernel_thread_helper +0X0/0X10

aşağı yukarı kaydıramadığım içiğn görüp de yazabildiklerimin hepsi bu.
zaten güvenli modu seçtiğim zaman bu yazılar dökülüyor normal ayarlarla
siyah ekranda kalıyor.