[Pardus-kullanicilari] Saat ayarları

Serdar Özgür vefaliserdar at gmail.com
26 Mar 2011 Cmt 09:39:37 EET

İyi hafta sonları olsun herkese.

Saatin üzerine sağ tıklamayla açılan menüde " tarih ve saat ayarları "
kısmında " tarih ve saati otomatik ayarla " diye bir kutucuk var. O
kutucuğun içindeki onay işaretini kaldırsak sorun düzelir mi acaba?
Ayrıca 2009.2 sisteminde hafta içi timezone güncellemesini yapmıştım. Biraz
önce Onur bey'in iletisini okuyunca da yeniden güncellemelere baktım.
Yeniden timezone güncellemesini görüp bu güncellemeyi de yaptım.

                                                                  Serdar
Özgür