[Pardus-kullanicilari] Fwd: İlt: Re: [Camia] senlikte toplaniyoruz

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
25 Mar 2011 Cum 04:43:26 EET

Merhabalar,

23 Mart 2011 Çarşamba günü (saat 14:52:22) zeki demir şunları
yazmıştı:

> Arkadaşlar bir kaç şey eklemek istiyorum. Nihayet özgürlükiçin
yönetimi bilgeme devredilecekmiş.
Nihayet sözcüğü ile başladığına göre bu iyi bir şey galiba.

> Fakat bazı çekincelerim var eski yöneticiler ve
> tayfası özgürlükiçine katkı vermeye devam ettikçe işlerin iyiye
> gideceğini düşünmüyorum.
Eski yöneticiler ve tayfası betimlemesinden bir şey anlamamış olsam
da her şeyin "iyiye gitmeyeceği" fikrine katılamıyorum. Pardus 1.0' ı
makineme kurduğum ilk zamanla bugün arasında bence öylesine
büyük fark var ki anlatabilmem için sayfalarca yazmam gerek.

> Bilgemde de yazılım uzmanlarının tavırlarıda
> hala netleşmiş değil. Topluluğa bu kadar yabancı davranan
kişilerden  nihayet kurtulamıyoruz.
Bilgem ne? Topluluğa yabancı kişiler kim? "nihayet kurtulamıyoruz" ne
demek? doğrusu bunları anlayamadım. Özgürlük için sitesinden
fazlasıyla memnunum. Aradığım şeyleri orada bulabiliyorum.

> Bu sebelerden ötürü değer bilmeyen bu
> yöneticileri protesto mahiyetinde hiçbir faaliyetlerime katılmama
> taraftarıyım.
Zeki Demir Bey yazısının başlığında "arkadaşlar" dediği ve yazıyı listeye
gönderdiği; benimle de ilgili olduğunu düşündüğüm için fikrimi beyan
ediyorum. Mesela kimler benim değerimi bilmeleri gerekirken
bilmiyorlar ki onlara karşı konulacak tavrın yanında olayım. Biri bunu
bana anlatırsa ziyadesiyle memnun olurum.

> Ta ki topluluk taleplerini dikkate alana kadar. Yeteri
> kadar uzun bir zamandır takipçi olarak arkadaşların gözünü açmasını
> diliyorum.

Gözümü açmasam ne kaybederim mesela!

Bu başlık altında çok yazılar yazıldığına ve (yazanlara hiç
yakıştıramadığım) hayli sert ifadeler kullanıldığına ve hiçbir şey
anlamadığıma göre kaçırdığım ya da bilmediğim şeyler olmalı.

Devam iletilerden okuduklarıma da küçük bir not düşeyim. Pardus
kullanıcısı olarak kendimi denek gibi görmedim. Tam aksine böylesine
interaktif bir ortamda bulunmaktan ziyadesiyle memnunum. Takıldığım
konularda anında yardım alabileceğim kişiler elmeğimin öte ucunda
duruyorlar. Windows kullandığımda ortaya çıkan sorunları sorabilecek
arkadaşlarıma ulaşamadığım zamanlar çektiğim sıkıntıları sadece ben
bilirim.