[Pardus-kullanicilari] Wireless tanıtma

Eyup Ersan eyupersan at gmail.com
24 Mar 2011 Per 20:26:35 EET

24-03-2011 14:03 tarihinde, melih kara yazdı:

> sayın arkadaslar pardus kullanıcılar ve editörler wifi ile ilgili
> broadcom 4303 pardus driver için kaynak ve kurulum ile ilgili bilgisi
> olan varmı acil lazım bana yardımlarınızı bekliyorum

Kablosuz ağ Kartınızı, windows sürücülerini Ndiswrapper ile kurarak
çalıştırmayı deneyebilirsiniz.

Broadcom 4303 kartınızın bu adreste Ndiswrapper ile desteklendiği yazıyor.

*/http://tr.pardus-wiki.org/Donan%C4%B1m:Ndiswrapper/Kart_listesi/*

Bu adresten de nasıl yapılacağına bakabilirsiniz. Başka bir çözüm aklıma
gelmiyor.

/*http://tr.pardus-wiki.org/Ndiswrapper*/

Saygı ile..

E.Ersan SÜLÜN