[Pardus-kullanicilari] [Pardus 2009] Saat Dilimi EET'ye Geçmiyor

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
24 Mar 2011 Per 20:16:12 EET

On Thu, 24 Mar 2011 18:03:27 +0000
Ülgen Sarıkavak <ulgensrkvk at gmail.com> wrote:
> Sorunun hangi paketle ilgili olduğu, saat dilimi ve benzeri ayarların
> hangi yazılımla ilgili olduğu konusunda herhangi bir fikrim yok. Hata
> girdisi yapmaktan yanayım ancak nereye yapacağımı bilemiyorum.

 Bunun bir hata olduğunu söylemiştiniz, tam olarak hangi kısmın
hata olduğunu söylerseniz fikir verebilirim.

 Normalde zaman dilimi kendi kendine değişmez, otomatik değiştirecek bir
altyapımız da yok, bunu yaptığınız bir şey tetiklemiş olmalı, onun ne
olduğunu da bilmiyorum. Ama örneğin KDE altında zaman diliminin
değiştirilememesi sorunu devam ediyorsa o bir hata kaydı olarak kdebase
paketine girilebilir.