[Pardus-kullanicilari] Fwd: İlt: Re: [Camia] senlikte toplaniyoruz

Ismail SEZEN sezenismail at gmail.com
24 Mar 2011 Per 15:12:55 EET

Canberk Bey'in deneyimleri üzerine yazacağına söz verdiği Grub kurtarma ile
ilgili yazıyı hala merakla bekliyorum. :)

http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2011-March/066396.html

Sanırım Zeki Bey, özgürlükiçin sitesi yönetimi ile ilgili kişisel bir
görüşünü paylaşmış. Benim pek bir bilgim yok, lakin konuyu dağılmadan
başlığı açmasına neden olan yazıyı niçin ve neye dayanarak yazdığına dair
bir açıklama rica edelim; biz de aydınlanalım. Madem tartışacağız, bir kişi
ya da kuruma karşı belli bir rahatsızlık varsa ve bunu ulu orta
belirtiyorsak, nedenini de belirtmeliyiz. Konu yine tamamen başka bir
noktaya taşınmış.

--
 İsmail SEZEN
    Physicist