[Pardus-kullanicilari] Fwd: İlt: Re: [Camia] senlikte toplaniyoruz

Ülgen Sarıkavak ulgensrkvk at gmail.com
24 Mar 2011 Per 10:37:13 EET

Hem diyeceğim çok şey bir şey kalmadı, hem de uzatmak istemiyorum fazla;
kısa keseceğim.

"Kimse kendini önemli saymasın." ve "Biz olmasak hiç bir şey olmaz."
ifadelerini aynı paragrafta belirtebilmiş olmanızdan sonra, bir önceki
mesajımda yazdıklarımla dediklerinizi bağdaştıramamış olmanızı gayet normal
buluyorum.

Kırıcı bir şey söylediysem kusura bakmayın.