[Pardus-kullanicilari] Fwd: İlt: Re: [Camia] senlikte toplaniyoruz

Ülgen Sarıkavak ulgensrkvk at gmail.com
23 Mar 2011 Çar 22:57:41 EET

Ben vereceğim, kusura bakmayın.

Kendinizi bu kadar fasulyeden sayıyorsunuz da kendiniz gibi "başarılı"
gördüğünüz bir kitlenin çalışmalarını yönlendiren kimseleri nasıl bu kadar
önemsiz sayabiliyorsunuz, anlamıyorum.

Bu ve bu gibi olaylar çalışmadan çok bir bilincin sonucu. Ben olmasam sen
olmasan meselesi değil, konu insanlar sayesinde değil onların yarattıkları
bilinç sayesinde yakalıyor kalıcılığı. Kendinizi bu kadar marifetli saymak
yerine, siz olmasanız, topluluk olmasa, yöneticiler olmasa yarına kalacak
olan bilinci kimler yaratıyor, ona bir bakın lütfen.

Ben bu maillerden şunu anladım, biri bir iş yapmış, gösterememiş ya da
beğenilmemiş, kuyruk acısını da böyle sağdan soldan çıkartıyor. Yapmayın,
pis pis hallere de düşürmeyin kendinizi, lütfen.