[Pardus-kullanicilari] Fwd: İlt: Re: [Camia] senlikte toplaniyoruz

Canberk Demirdelen divemaster at istanbul.com
23 Mar 2011 Çar 19:12:49 EET

bence birşey farketmiyor. ha onlar, habunlar.
nasılsa bizim adımız bile geçmiyor. şunun emriyle başladı, bunun emriyle
başladı. yok şy destek verdi, yok bu bilmem ne etti..

kimse kusura bakmasın ama;
BURADA BİZLER OLMASAK, ZOR GELİRDİ BU HALE..
lütfen biraz narsiztliği bırakalım..

iki kelam ile; "şunun emri ile şunların katılımı ile başlamış olup,
gönüllü son kullanıcıları ile bugünlere gelmiştir." demek kimseyi
aşağılamaz, ama bizlere bir cesaret verir..

bundan dolayıdır ki, ben takılmıyorum bu gibi kelamlara..

kolay gelsin..

--
   Canberk Demirdelen

Ülgen Sarıkavak yazmış: