[Pardus-kullanicilari] Skype

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
22 Mar 2011 Sal 22:24:37 EET

22-03-2011 20:26 tarihinde, huseyin bilen yazdı:
> Mucip bey
> Ana depodan kurulan skype de giden sesde boğukluk ve bozulma var.
> Skype kaldırıp devel depoyu ekleyip devel depodan 32 bit kütüphaneleri
> ile skype kurunca Kurumsal2 64 bit de karşıya giden sesdeki bozulma
> ortadan kalkıyor. Skype kurulum sonrası devel depo güncellemelerinde
> pulseaudio güncellemesini yaptıktan sonra devel deponuzu deaktifv edip
> ana depoyu aktif hale getirin. Ana depo ve devel depo ikiside aynı
> anda aktif olmamasına dikkat edin. Kolay gelsin ve skype nizi güle
> güle kullanın
Merhabalar,
Dediklerinizi yaptım. Devel depoyu ekledim. Skype'yi kaldırdım ve pardus
depoyu devre dışı bırakarak devel depodan skype kurdum. Ancak değişen
bir şey olmadı. Test araması yaptığımda sesi çok güzel duyuyorum ancak
benim sesim kaydolmuyor. Acaba mikrofonda mı bir şey var diye düşünmüyor
değilim?! Mikrofonumu test edeceğim bir uygulama biliyor musunuz pisi
içinde?

Kolay gelsin,
Mucip:)