[Pardus-kullanicilari] Disk bölümleri arasında bilgi transferi.

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
22 Mar 2011 Sal 20:55:20 EET

Hasan Bey
Windows da komut satırından DOS komutlarına hakim ve kullanabiliyorsanız
kurulu bir sistemi değişik bir disk bölümüne kopyalamanı mümkün eğer
komutları hatırlayamıyorsanız win de komut satırına help yazıp çıkan
komutları daha sonra da diskcopy help ile komutları hangi kombinasyonda
kullanabileceğini gördükten sonra ilk önce disk tablosunu çağırın akabinde
hangi partitionu hangi partitiona copyalayacağınız komutu verin kopyalama
biraz zaman alır sistemi yeniden başlattığınızda grub işlevini görmez 2009
veya 2009-2 kurulum CD si ile kurtarma seçeneği ile grubu pardus kurulu
herhangi birini seçerek devam edip bitirin (Birden fazla bölümde Pardus
kurulu varsaydığım için herhangi biri dedim). Windows dan başka bir işletim
sistemi tanımadığım bir dönemde 40 Gb lık hardımda 2 ayrı windows kurulu
iken birini 80 Gb lık ikinci hdd nin 1 nci partitionuna kopyalamış daha
sonrada aktardığım winxp ye ulaşamamış windows önyükleyicisine komutlara
hakim bir arkadaş da açılam windows da komut satırına düşerek DOS komutları
ile önyükleticiyi düzelttikten sonra ulaşabilmiş ama 20 gb lık ilk hdd deki
bölümü kurulu winxp hpme editiona ekleyememiştim. Tavsiyem değerli
bilgilerinizi bir yere kopyaladıktan sonra bu işleme girişin ne olur ne
olmaz bir terslikte bilgileriniz zarar görmemiş olur.Kolay gelsin.