[Pardus-kullanicilari] Skype

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
22 Mar 2011 Sal 20:26:43 EET

Mucip bey
Ana depodan kurulan skype de giden sesde boğukluk ve bozulma var. Skype
kaldırıp devel depoyu ekleyip devel depodan 32 bit kütüphaneleri ile skype
kurunca Kurumsal2 64 bit de karşıya giden sesdeki bozulma ortadan kalkıyor.
Skype kurulum sonrası devel depo güncellemelerinde pulseaudio güncellemesini
yaptıktan sonra devel deponuzu deaktifv edip ana depoyu aktif hale getirin.
Ana depo ve devel depo ikiside aynı anda aktif olmamasına dikkat edin. Kolay
gelsin ve skype nizi güle güle kullanın