[Pardus-kullanicilari] Skype

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
21 Mar 2011 Pzt 13:52:26 EET

2011/3/21 Besim Durgun <bpardusd at gmail.com>

>  21-03-2011 13:12 tarihinde, Derya Taşkıran yazdı:
>
> Daha Pisi Paketi Yapılmadı Yani Sesli Konuşma ne Skypede var nede
> başkasında
>
> 21 Mart 2011 11:03 tarihinde Gökhan ERYILDIRIM <gokhaneryildirim at gmail.com

> 2011 depoda mevcut ve ben kullanabiliyorum. Ama ses kalitesi berbat.
> Pulseaudio ile ilgili biri iki ayar yapmanız gerekiyor kullanabilmek için.
> Kmix'den gelişmiş ses denetimini açın. Giriş aygıtlarındaki sağ ve sol
> kanalları bağlayan kildi açıp birini sıfıra diğerini ortalara getirin. Bu
> [...]

yaniliyorsunuz. 2011 depoda henuz yok, bakmak isterseniz buyrun (64 bit
icin):
http://paketler.pardus.org.tr/pardus/2011/stable/x86_64/

2011 devel deposunda var
http://paketler.pardus.org.tr/pardus/2011/devel/x86_64/  onun da adi ustunde
devel, calismasini beklemek yanlis olur. Daha testing'e bile girememis.

http://paketler.pardus.org.tr/pardus/2011<http://paketler.pardus.org.tr/pardus/2011/devel/x86_64/>

--
Emre