[Pardus-kullanicilari] açılış yöneticisi.

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
19 Mar 2011 Cmt 09:20:46 EET

On Sat, 19 Mar 2011 03:08:34 +0200
hasan <hasbektas at hotmail.com> wrote:

> Merhabalar,
>
> Makinemde 2011 ve win7 yüklüydü. Açılış yöneticisinden (çocuklar
> emrivakiden hoşlanmaz düşüncesiyle) win7 yi işaretlemiştim.
> Geçenlerde antrenman alanı olarak 2009.2 yi yükledim. Arkasından
> kickoff>açılış yöneticisine gittim. Amacım burda da açılış diski
> kickoff>olarak win7 yi
> işaretlemekti. Ancak açılış diski olarak 2009.2 görünüyordu ve
> değişmiyordu.
> Sorun şu:
> 1-2011 de  disk yöneticisinde 3 işletim sistemi görünüyor olmasına
> [...]

 Bilgisayarınıza en son hangi Pardus sistemini kurduysanız (ve kurulum
sırasında açılış sistemi yani Grub'ı kurmaması için özellikle ayar
yapmadıysanız) onun Grub'ı ve dolayısıyla onun ayarları geçerli oluyor.
Sizin durumunuzda en son 2009.2 kurulu (ve kurulum sırasında özellikle
Grub'ın kurulmamasını seçmediyseniz) oradan yaptığınız ayarlar geçerli
olacaktır.