[Pardus-kullanicilari] Kurulum hatası

Yıldırım ÇATAL catalbiolog at gmail.com
18 Mar 2011 Cum 11:07:05 EET

         Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü tarafından pardus kursu aldım,
aldığımız kursu öğretmenlik görevi yaptığım ilde diğer öğretmenlere anlatmak
üzere kurs açtım. Ancak kurstan önce pardus 2011 32bit versiyonunu kendi
bilgisayarımda denemek istedim.
        Ancak kurulum başladıktan bir süre sonra (dil seçiminin ardından)
vsadece belli başlı donanım bilgilerini gösteren terminal ekranına benzer
bir ekranda kurulum bekliyor. Ancak aynı DVD'yi başka bir bilgisayar
üzerinde rahatlıkla kurulum yapıyor. Kurs vereceğim yerdeki bilgisayarlar
aşağı yukarı benim kendi bilgisayarımla aynı özellikte. bu sebeple sizlerden
yardım bekliyorum iyi günler...
NOT: Bilgisayarımın özellikleri 2 GB DDR2 67 mhz ram bellek, P IV 3.0 GHZ
CPU, 80 GB HDD, Nvidia 6600 GT video card. Gigabyte markasının intel 945
chipsetine sahip anakart.