[Pardus-kullanicilari] indirilen bir dosyayı görmek.

hasan hasbektas at hotmail.com
17 Mar 2011 Per 21:30:51 EET

Merhabalar.

Örnek:
İleti ekinde gelen tar.gz uzantılı bir dosyayı indirmek üzere tıkladığımda
Farklı Kaydet, Ark İle Aç, Birlikte Aç seçenekleri geliyor. Bunlardan Farklı
Kaydet'i seçiyorum. Dosya kayıt oluyor. Dolphinde bakınca  orada kuruluş
aşamasında gelen Belgeler, İndirilenler, Masaüstü, Müzik, Resimler,
Videolar ikonlarının yanında indirdiğim tar.gz uzantılı dosya görünüyor.
Ancak sistem ayarlarından bir yerde (yapmaya çalıştığım iş için yazı tipi
kurucusunda) ekle tuşunu tıkladığımda karşıma gelen ev dizini altında bu
defa indirdiğim dosyayı göremiyorum. Bu hem var hem yok görüntüsü
niçin oluyor?
Derdimi anlatabildiysem yanıtını bilen var mı?
Hasan