[Pardus-kullanicilari] 2011 kablosuz ağ sorunu..

Canberk Demirdelen divemaster at istanbul.com
16 Mar 2011 Çar 23:35:04 EET

süpperr...
çok teşekkürler.. işe yaradı.. opendns i yükledi. kontrol ettiğimde
göremiyorum bir yerde ama yüklendiğini opendsn den bakınca onaylıyor.
daha hızlı olan dns ler de var, onlardan birini yüklemeyi şimdilik
unutacam galiba..

yaw, bu sorun o kadar ayyuka çıkmış ki, adamlar oturup bunun için betik
hazırlamış demekki..
acilen el atılması gereken bir durum olduğu belli.. neden halen bir
düzenleme olmadığını merak ediyorum.
2009 un bağlantı yöneticisini entegre etselerdi bare.. :)

tekrardan teşekkürler..

--
   Canberk Demirdelen
     505 792 22 22