[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011_64'te Oturum Kapanması

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
16 Mar 2011 Çar 19:44:31 EET

16 Mart 2011 19:33 tarihinde Ismail SEZEN <sezenismail at gmail.com> yazdı:

> Masaüstü ekranı gelmiyor derken? KDE4 başlatılamamış olsa, firefox'u
> açamıyor olmanız lazım teknik olarak. Problemi anlamakta zorlandım açıkçası.
> Durumunuzu izah eden daha açıklayıcı bilgi verebilir misiniz? Ya da en
> temizi sistemi yeniden başlatıp karşılaştığınız sorunu uzun uzun anlatsanız,
> ben ben olamasam bile yardımcı olabilecek arkadaşlar çıkacaktır.

Sistemi yeniden başlattım. Grub'u geçtikten sonra gri ekranda ilerlerken
yaklaşık 10x15 ebatlarında bir komut penceresi çıkıyor. Yani masaüstüne
geçiş yapamıyorum. Buradan komutla işlemler yapılabiliyor.
Sırası gelmişken Test ve Devel depolarının da yüklü olduğunu belirteyim.

--
Ahmet AKMAZ

TÜBİTAK tarafından geliştirilen Pardus İşletim Sistemini kullanalım lütfen!