[Pardus-kullanicilari] Wireless tanıtma

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
16 Mar 2011 Çar 09:19:51 EET

Selim Bey Günaydın

Yazdıklarınızı yanlış anlamam merak etmeyin :)))

Sistemi yeniden başlattım olmadı. Sizin yazdığınız komutta işe yaramadı.  etc/modules.autoload.d/kernel-2.6 da dosyayı açınca wl yazdığını görüyorum. Hepsi bu kadar.

From: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr [mailto:pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr] On Behalf Of Selim Tavşan
Sent: Wednesday, March 16, 2011 9:02 AM
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Wireless tanıtma

Merhaba,
Doğru:

Eyüp bey söylediğiniz komutu verdim ama hiç bir uyarı vermeden alt satıra geçti ama halen kablosuz kartın ortalarda yok.
Acaba sistemi yeniden başlatmak mı lazım?

Yanlış:
Eyüp Bey yardımlarınız için teşekkür ederim Fakat bu komut bir işe yaramadı.

umarım beni yanlış anlamazsınız :)

konu ile ilgili gerçek söyleyeceklerime gelirsek. Eyüp beyin verdiği komut ile ilgili modül açılışta yüklenecek şekilde ayarlanıyor.
dolayısıyla sistemi tekrar başlatmak veya modülü aşağıdaki komutla elle kendiniz yüklemeniz gerekiyor.

sudo modprobe wl

kolay gelsin...