[Pardus-kullanicilari] Wireless tanıtma

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
16 Mar 2011 Çar 08:40:55 EET

İsmail Bey

Kablosuz bağlantıyı etkinleştir kutucuğuna tik attığım zaman kabul etmiyor. Teşekkür ederim.

From: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr [mailto:pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr] On Behalf Of Ismail SEZEN
Sent: Wednesday, March 16, 2011 1:39 AM
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Wireless tanıtma

2011/3/16 Eyup Ersan <eyupersan at gmail.com<mailto:eyupersan at gmail.com>>
15-03-2011 16:25 tarihinde, Coskun AKTAS yazdı:

04:00.0 Network controller: Broadcom Corporation BCM4313 802.11b/g LP-PHY (rev 01)
Kablosuz ağ kartınız bu ağ kartını kullanabiliyor olması gerekir. Broadcom sürücüleri çekirdekte kapalı
geliyordu. Bilgisayarın kablosuz düğmesinin veya tuşunun açık olduğundan emin olun.

Görev yöneticisi çubuğundaki saatin yanında bulunan Ağ bağlantı simgeciğine tıkladığımızda açılan pencerede, altta bulunan iki tane işaret kutusuna da dikkat çekmek isterim. Daha önce buradan ağ bulmayı kapatmış ve sonra niye kablosuza bağlanamıyorum diye aranıp durmuştum :)

--
 İsmail SEZEN
    Physicist