[Pardus-kullanicilari] klavye çalışmıyor.

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
15 Mar 2011 Sal 20:28:40 EET

Merhabalar,

2011 de "üstü çizgili a " yazabilmeyi ayarlamaya çalışıyordum. Yaptığım işler sırasıyla:1-Sistem ayarlarından fare ve klavye seçeneğinde klavye kısa yollarını aktif hale getirdim. Kısayol için "sol ctrl" tuşunu ayarladım. Uygula dedim. Olmayınca bu defa:turkishtranskript dosyasını yazı karakterleri arasına ekledim. (Daha önce 2009.2 de denemiştim ve başarılı olmuştu)Arkadan libreoofice/makrolar/yönet/düzenleyici/yeni/ekle seçeneklerinden sonra gelen kısma "transkript yazmaya kalktım ki klavye çalışmaz oldu. Fare çalışmaya devam ediyor.2011 den çıktım. windows ve 2009.2 de denedim klavyem çalışıyor
Ne yapmış olabilirim? Önerisi olan var mı?Hasan

Not: Bu iletiyi windows üzerinden gönderiyorum. Açıklamalarımda bazı ifade eksiklikleri olabilir.Sonuçta 56 yıllık bir hafızanın eklında tutabildikleri bu kadar.